Avon Matte Legend lipsticks lip swatches

20:18:00


Zdravo, danas sam Vam spremila jedan veoma kratak ali zanimljiv blog post. Avon je jedan od najpopularnijh brendova u našoj zemlji i za njihove proizvode uvek vlada ogromno interesovanje. Moji počeci u šminkanju bili su u znaku Avon proizvoda. Nedavno sam kupila par Avon Matte Legend karmina i odlučila da slikam svočeve. Formula Avon Matte Legend karmina mi se veoma dopada, veoma su pigmentovani tj, punu boju ostavljaju u samo jednom sloju. Iako su mat nisu suvi na usnam na kojim ostavljaju veoma nežan i prijatan efekat. Nijanse koje sam izabrala su sledeće:



Perfection

Perfection


Flawless

Legendary


Grave

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:

This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
 Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.


You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images