Mini Farmasi Haul

09:26:00

 





Zdravo, danas sam odlučila da Vam pokažem šta sam sve kupila sa nedavne Farmasi rasprodaje. Farmasi uvek ima odlične akcije ali njihove rasprodaje proizvoda su nešto što se ne propušta. Uvek pronađem nešto što sam oduvek želela ili dokupim nove nijanse proizvoda koje već imam. U potrazi za fotografijamai tekstovima proizvoda videla sam da nema puno informacija na internetu o Famrasi proizvodima pa iz tog razloga pišem ovaj post. Kao što sam pomenula u naslovu sledi jedan mini haul od svega 4 proizvoda.


 Prvi proizvod koji sam kupila po preopruci moje Farmasi devojke
 jeste Brown Sugar body losion. Ovaj losion ja zapravo koristim kao kremu za ruke jer je veoma hidratantan i brzo se upija. Takođe, ima prelep miris i veoma je pristupačan. Imate moje preporuke.



Farmasi te
čni karmini su jedni od mojih omljenih. Nijansa Skin postala je moj zaštitni znak i kada sam primetila da su na rasporodaji neke nijanse nisam mogla da odolim a da ih ne kupim. Uzela sam nijanse No:11 So cute i No:13 Equinox. Ove dve nijanse su malo zahtevnije tako da postoji mogućnost da ćete imati problema pri aplikaciji, zato predlažem da se nanose u vrlo tankom sloju kako bi izbegli neravnomerno nanošenje i sušenje karmina.




I na kraju poslednji proizvod jeste Tender blush rumenilo 
u nijansi 02 Fresh Peach. Ja već imamo jedno Tender rumenilo i ako želite da pročitate recenziju link posta biće OVDE.





Družimo se na društvenim mrežama:
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:

This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
 Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.


You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images