Avon Luxe Color Serum Lipsticks | Recenzija, Lip swatches...

13:19:00



Pozdrav svima i dobrodošli na moj blog. Danas Vas na blogu očekuje recenzija Avon Serum karmina. Nedavno sam na Instagramu postavila video o ovim karminima i nakon toga sam dobila mnogo pitanja vezano za formulu ruževa. Mislila sam da bi najbolje rešenje bilo da prenesem svoje utiske u okviru posta jer priče na Instagramu nestaju nakon 24 sata, tako da mnogi neće ni videti recenziju. 


Avon Luxe Color Serum ruževi su stalni deo Avon ponude. Dostupni su u 9 nijansi a za sada imam 4. Ruževi su smešteni u prelepom zlatnom pakovanju i izgledaju veoma luksuzno. Formula je veoma lagana, hidratantna i prijatna. Završnica je sjajna i veoma lepo izgledaju na usnama. Moja omiljena nijansa je Rejuvenating Nude. Sada sledi i lipswatch video. 





 U komentarima mi pišite koja nijansa se vama najviše dopada i da li ste probali ove Avon karmine? 

Više o ovim proizvodima možete videti na mom Instagram i Tiktok nalogu.

Instagram - @En_Angie

Twitter - @En_Angie

Tiktok - @En_Angie 

Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve! 

Enisa 

xxx


DISCLAIMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own! Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.



You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images