Eveline Cosmetics Wonder Match Tečni Puder | Recenzija

13:59:00

 

Ćao, ljudi! U današnjem blog postu pišem Vam svoje utiske o Eveline Cosmetics Wonder match tečnom puderu. Uzimajući u obzir da mi je ovo druga bočica i da mi je ovo jedan od omiljenih pudera, definitivno zaslužuje da se nađe na blogu. Eveline Cosmetics je popularan poljski drugstore brend koji ima raznovrsnu ponudu proizvoda.

Eveline Wonder Match tečni puder smešten u prelepoj staklenoj bočici koja sadrži 30 ml proizvoda. Složićemo se da je ambalaža proizvoda veoma lepo i kvalitetno napravljena. Kada je u pitanju struktura pudera, veoma je tečan tako da se lako nanosi i razmazuje. Ovaj proizvod ne sadrži ulje, veganski je i pruža efekat druge kože. Pokrivna moć je srednja. 

Tokom hladnih zimskih dana moja koža je veoma suva. Zbog svoje lagane formule, ovaj puder savršeno prikriva moje nesavršenosti, ali ne ističe i suve delove kože. Ono što ovaj puder obećava je efekat druge kože, to zaista mogu potvrditi. Veoma je prirodan, lagan i dugotrajan.

Ako je vaša koža normalna do suva i volite slabo do srednje prekrivanje, onda će vam se svideti ovaj puder. Kao što sam rekla, ovo mi je druga bočica, prva nijansa koju sam imala bila je 15 Natural a sada sam kupila malo svetliju nijansu. Nijansa koju sada koristim je 10 Light Vanilla.


Eveline Wonder Match tečni puder dostupan je na sajtu Ekozmetika po ceni od 1,195 RSD. Link do proizvoda ostavi ću OVDE
Na sajtu Ekozmetika možete naći pregršt Eveline proizvoda, još jedan moj favorit jeste Eveline Rich Coconut - micelarna voda sa kokosom. Fenomenalna je! 
Više o pomenutim proizvodima možete videti na mom Instagram i Tiktok nalogu. To bi bilo sve, čitamo se uskoro.
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Tiktok - @En_Angie 
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve! 
Enisa 
xxx

DISCLAIMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own! Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.







You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images