Colourpop Cosmetics Flirty talk collection - Valentines collection 2023 | FIRST IMPRESSION + REVIEW

09:16:00



Pozdrav svima i dobrodošli na moj blog.
U današnjem blog postu želim da vam predstavim novu Colourpop kolekciju inspirisanu Danom zaljubljenih. Kolekcija mi je stigla pre nekoliko nedelja, tako da sam imala vremena da isprobam mnoge proizvode i ovim ću podeliti svoje utiske. Kolekcija je u prodaji od januara i dostupna je na website-u Colourpop.com 



Flirty Talk kolekcija sadrži:
Flirty Talk Pressed Powder Palette odnosno paletu senki, 
 4 nove nijanse Pressed Powder Blush - rumenila, 
5 novih nijansi Pressed Powder Highlighter - hajlajtera, 
3 nove nijanse Glowing Lip karmina
Fourth Ray Beauty Cherry Bomb Lip Duo - balzam i piling za usne, 
2 QT Face Mark Stamp odnosno dva markera u obliku srca. 



Mislim da već dugo nisam bila toliko oduševljena kolekcijom kao što je ova. Pre 
svega, najviše su me oduševila rumenila, svojim izgledom ali i kvalitetom. Zatim, tu je nova paleta sa prekrasnim ružičasto-crvenkastim nijansama. 


Colourpop je ovoga puta nadmašio sam sebe, jer je svaki detalj tako lepo urađen da sam jednostavno ostala bez reči kada je kolekcija stigla. Nažalost, jedno rumenilo je stiglo oštećeno, ali s obzirom na to da paket dolazi bukvalno sa drugog kraja sveta, ponekad možemo i to očekivati.

Flirty Talk Pressed Powder Palette sadrži 12 nijansi. Akcenat je na ružičastim i crvenim senkama. Ova paleta sadrži senke sa 5 različitih završnih slojeva: mat, metalik, mat sjaj, biserni sjaj i super šok. Matte Sparkle i Super Shock su moje omiljene formule kada su u pitanju Colourpop senke.






Pressed Powder Blush - rumenila su bila veliki hit prošle godine. Često su bila rasprodata, a kada sam ove godine dobila kolekciju najviše sam im se radovala. Ova rumenila su ne samo lepa već i lepo izgledaju na koži. Nove nijanse su prelepe i veoma trendy. Svi odmah možemo primetiti dupe za čuveno Dior rumenilo. 




U kolekciji je čak 5 novih
Pressed Powder Highlighter - hajlajtera. Ovo je prvi put da su hajlajteri u kompaktu u obliku srca. Imaju nežnu formulu, uskoro ću vam snimiti video sa ovim hajlajterima.






Kada je reč o proizvodima za usne, imamo tri nove nijanse ruževa iz Glowing Lip linije. Ovi  karmini u stiku su veoma kremasti i imaju sjajnu završnicu. Veoma su lagani i prijatni na usnama.




Do sada nisam probala Fourth Ray Beauty Cherry Bomb Lip Duo. Ovo je set od 2 proizvoda, balzama i pilinga za usne. Miris me je oduševio, ovo definitivno morate probati.
 



Poslednja dva proizvoda su dva markera u obliku srca, jedan je crven, a drugi je roze. Ovi proizvodi su veoma slatki. p.s. teško ih je ukloniti i ostaviću vam ružičastu fleku ako ih koristite na kapcima kao ja 😂😅
Sada slede linkovi svih proizvoda koji su pomenuti u današnjem postu:
Flirty Talk Pressed Powder Palette link - OVDE
Pressed Powder Blush - link OVDE
Pressed Powder Highlighter set - link OVDE
Glowing Lip - link OVDE
Fourth Ray Beauty Cherry Bomb Lip Duo - link OVDE
Face Mark Stamp - link OVDE



 Više o pomenutim proizvodima možete videti na mom Instagram  i Tiktok nalogu. To bi bilo sve, čitamo se uskoro.

 Instagram - @En_Angie

 Twitter - @En_Angie

Tiktok - @En_Angie 


Do sledećeg čitanja!

 Voli Vas sve!

 Enisa

 xxx

DISCLAIMER: PR products. But, this post is not sponsored and all thoughts are my own!


 


You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images