Colourpop In the Nude lippie stix vault | Review, Swatches...

10:36:00



Pozdrav svima i dobrodošli nazad na moj blog. Danas sam odlučila da podelim sa vama svoje utiske o Colourpop Cosmetics Lippie Stix setu - In the Nude. Lippie Stix - ruževi su jedni od najpopularnijih Colourpop proizvoda. Već sam pisala o ovim karminima davne 2017. godine na svom blogu. I to je zapravo bio moj prvi susret sa Colourpop proizvodima. Ovaj set je od nedavno dostupan, pa sam odlučila da napravim mali update vezano za formulu, pakovanje itd. Link do originalnog posta će biti OVDE.

Svi ljubitelji nude karmina biće veoma oduševljeni ovim setom.
Set sadrži čak 10 Lippie Stik ruževa, koji sada imaju različite završnice:
Matte, Matte X, Crème i  Blur Finish. 

Prvo što sam primetila u poređenju sa originalnim Lippie Stix ruževima je pakovanje koje je sada značajno drugačije.
Na osnovu samog pakovanja možemo da pretpostavimo i nijansu, dok su originalni Lippie Stix ruževi svi dolazili u belom pakovanju. Težina je ostala ista i iznosi 1 gram ili 0,035 oz.


Razlika između Matte i Matte X formule je veoma mala, odnosi se na način nanošenja i teksture.
Matte Lippie Stix ruževi su malo lakši za nošenje i imaju malo kremastiju formulu u poređenju sa Matte X ružem.
Kada reč je o Creme i Blush finišima, razlika je sledeća: Creme Finish, kao što samo ime kaže, ima kremastu i sjajnu završnicu na usnama, dok Lippie Stix ruževi sa Blur završnim slojem ostavljaju prijatan baršunast satenski finiš na usnama. 


Zaista ne mogu da pronađem zamerku ni jednoj formuli. Sve formule su veoma prijatne na usnama, dugo traju, ali moji favoriti su Matte X  i Creme završinica, ali to je samo moj lični ukus. 
Omiljene nijanse iz ovog seta su Dream date (svetlo bež nijansa - creme finiš) i Kapish (tamna mauve nijansa Matte X finiš).

 Ovaj set je odlična prilika da isprobate mnoge nijanse karmina po odličnoj ceni, može se poslužiti i kao poklon, a svi ljubitelji šminke bi mu se veoma obradovali.
Cena ovog seta je 40 dolara, ali se često sniženju za $34. 
Ostaviću link OVDE koja će vas odvesti direktno na Colourpop sajt. 
Ja nemam svoj kod za popust, ali možete koristiti kod za popust jedne devojke sa YouTube-a, kod glasi: AMANDA za 10% popusta. Nadam se da će nekom poslužiti. 🙂

Na Instagramu sam objavila i Reel Lip swatch video tako da ga obavezno pogledate. 


Više o pomenutim proizvodima možete videti na mom Instagram i Tiktok nalogu. To bi bilo sve, čitamo se uskoro.

 Instagram - @En_Angie

Twitter - @En_Angie

Tiktok - @En_Angie 

Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve! 

Enisa 

xxx

DISCLAIMER: PR products. But, this post is not sponsored and all thoughts are my own!



 

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images