Colourpop Cosmetics Pretty Please Collection | FIRST IMPRESSION + REVIEW

14:14:00

Pozdrav svima i dobrodošli na moj blog.
U današnjem blog postu želim da vam predstavim novu Pretty please kolekciju od Colourpopa. Poslednja dva posta su se takođe odnosila na Colourpop proizvode, a razlog tome je što malo kasnim sa objavama jer nisam bila aktivna neko vreme. U narednom periodu predstaviću sve novitete koje imam.

Pretty please kolekcija lansirana je 15. decembra 2022. i ova kolekcija je ekskluzivna na Colourpop sajtu ali i u Ulti.
Sadržaj kolekcije je sledeći:
Pretty Please Pressed Powder Palette - paleta senki, 
3 nove nijanse Fresh Kiss Lip Crème  karmina, 
3 nove nijanse Cheek Dew Serum Blush - rumenila i
3 nove nijanse Colour Stix senki. 



Kolekcija je na moju adresu stigla sredinom januara tako da je već neko vreme aktivno koristim i testiram. Ambalaža je preslatka, veoma girly i roze. Nešto što će sigurno osvojiti srca svih devojaka.
Mnogi kritikuju Colourpop jer neprestano izbacuje nove proizvode, ali treba imati na umu da je svaka kolekcija namenjena drugoj ciljanoj grupi tako da će svakako pronaći nešto što mu se sviđa. 
Prvi proizvod o kome želim da vam pišem jeste paleta koja nosi isti naziv i kao kolekcija - Pretty please. Sklop palete sličan je kao i kod nove Flirty Talk palete. Reč je o layout-u , ambalaži ali i mix-u završnica senki. Pretty please paleta takođe ima 12 nijansi i u ovoj paleti provladavaju nežne roze, ljubičaste ali i hladne braon - bež nijanse.



Senke su veoma kvalitetne i za moj ukus nosivije u odnosu na Flirty Talk paletu.
Ja sam ljubitelj Super Shock senki tako mi ne smeta kada se Super Shock senka nađe u okviru palete. Moje omiljene nijanse iz ove palete su: Be a doll, Old Money i Love Letters. 
Kao što sam već pomenula senke lepo izgledaju na očima i evo par predloga kako sam ja koristila ovu paletu.

Zatim, u kolekciji imamo i tri nove nijanse
Fresh Kiss Lip Creme karmina. O Fresh Kiss formuli pisala sam vam detaljan post tako da ću ostaviti link OVDE ako želite da pročitate. Nijanse su jako lepe, ali sam odlučila da ih prosledim sestri koja će ih više koristiti nego ja.




Po prvi put se susrećem sa Cheek Dew Serum rumenilima. Do sada nisam imala priliku da isprobam ovu formulu. Formula je lagana, hidratantna i veoma veoma nežna. Ako ste probali Colourpop Stik rumenila, shvatićete ako vam kažem da su serum rumenila potpuna suprotnost njima.
Ako volite nežnu boju na obrazima, onda će vam se svideti ovaj proizvod.
Nove nijanse rumenila Cheek Dew Serum su: Summer Nostalgija, True Romantic i Parisian Chic. 



Poslednji proizvodi iz ove kolekcije su
Color Stix senke
Ja sam ljubitelj senki u svim mogućim oblicima, ali sam imala mali problem sa ovim senkama. Mislim da je potrebno prvo zagrejati proizvod na ruci pa ga naneti, sledeći put ću ih probati na taj način. 
Nijanse su prelepe tako da moram da pronađem najbolji način da koristim ove senke.


Moj apsolutni favorit iz ove kolekcija jeste paleta. Koristim je iznova i iznova. 
Ostaviću vam link-ove proizvoda ako želte detaljnije da ih pogledate.
Pretty please paleta - link OVDE 
Serum rumenilo - link OVDE 
Color Stix senka - link OVDE 
Fresh Lip Crème - link OVDE 



Više o pomenutim proizvodima možete videti na mom Instagram i Tiktok nalogu. To bi bilo sve, čitamo se uskoro.

 Instagram - @En_Angie

Twitter - @En_Angie

Tiktok - @En_Angie 

Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve! 

Enisa 

xxx

DISCLAIMER: PR products. But, this post is not sponsored and all thoughts are my own!





You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images