5 Omiljenih Farmasi proizvoda

14:21:00

Ćao, narode! Nastavljam sa serijom  5 omiljenih proizvoda, tako da Vam danas pišem tekst o 5 najboljih proizvoda brenda Farmasi. Pre nekoliko dana sam sređivala kutak za šminkanje i tek tada sam shvatila koliko Farmasi stvari zapravo imam. Počevši od šminke do proizvoda za negu kože i parfema. Zato sam danas odlučila da Vam predstavim svoje Ride or Die Farmasi proizvode. 



Ne znam koliko vas je čulo za Farmasi parfeme, sigurna sam da ih mnogi nisu probali, ali ovi parfemi odlično mirišu! Iako bi trebalo da pomenem samo jedan proizvod iz ove kategorije moraću da pomenem čak 3 😅😅 Moji omiljeni Farmasi parfemi su: Omnia, Hera i Grace & Flora.
Mirisne note parfema Omnia suSandalovo drvo, amber, beli mošus, ljubičica, koren irisa i belo cveće. Ovaj parfem uporediv je sa notama parfema Burrberry Body. Mislim da mi je ovo 2 bočica i definitivno ću nastaviti da ga kupujem. Mirisne note parfema Hera su: ribizla, mandarina, jasmin i cvet pomorandže. Veoma je osvežavajući i prelepo miriše. Ovaj parfem sličan je YSL parfemu Libre. Heru kupujem iznova i iznova, uvek ga imam u zalihama.
Grace & Flora je pokretač moje ljubavi prema Farmasi parfemima. Slučajno sam ga otkrila i mislim da mi je ovo za sada 3 bočica (imam još jednu kao zalihu).😅☺️ Mislim da ovo prilično jasno pokazuje koliko volim ovaj proizvod. Mirisne note ovog parfema su cvetne i voćne - grejpfrut, mandarina i jorgovan. Grace & Flora parfem je malo teže naći jer je bio deo limitirane kolekcije.Moj sledeći Farmasi favorit je Face Perfecting Pressed Powder. Ako volite mat efekat na vašoj koži, onda će vam to ovaj puder u kamenu omogućiti. Koristim ga za setovanje T zone nakon čega se moja koža više ne masti. Želim da pomenem još jedan puder u kamenu, ali ovaj put je reč o Terracotta finishing puderu. Nanosim ga na kraju šminkanja i daje koži svežiji izgled jer sadrži sitne sjajne čestice.
Sledeći favoriti - dobro ste pročitali favoriti jer ih imam u par nijansi - su Farmasi tečni ruževi. Nijansa Skin je postala moj zaštitni znak, ali ovu nijansu, nažalost, više ne mogu pronaći. Izgleda da više nije dostupna, šteta jer je savršena bež-nude nijansa. Formula je odlična, lagana na usnama i dobijate punu boju u samo jednom sloju.
Ni jedan Farmasi haul ne može proći bez proizvoda za negu kože, postala sam skin care fanatik. Moje omiljene Farmasi kreme za lice su krema od aloje i krema za lice sa uljem nevena. Ove kreme mi jako odgovaraju, lagane su ali lepo hidriraju kožu.
Ovaj post bi mogao da traje dugo, ali mislim da sam pomenula mnogo više od 5 proizvoda. Pored već pomenutih proizvoda, moji Farmasi favoriti su CC krema, zatim Clay Tea tree maska i mnogi drugi. Neprestano kupujem Farmasi proizvode i za sada su se pokazali kao veoma kvalitetni i veoma pristupačni.



Vi mi u komentarima podelite Vaš omiljeni Farmasi proizvod? Više o ovim proizvodima možete videti na mom Instagram i Tiktok nalogu.

Instagram - @En_Angie

Twitter - @En_Angie

Tiktok - @En_Angie 

Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve! 

Enisa 

xxx

DISCLAIMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own! Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.




You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images